perjantai 12. huhtikuuta 2013

Ässä on Ässä on Ässä



Nyt on meikäläisestä harvinaista kuvamateriaalia tarjolla, ihan vain perjantain ja Voice of Finlandin kunniaksi! Olen ohjelman tosifani, sillä minulla on kokemusta myös Voice of Finland of Türkiyesta. Katselin sitä Istanbulissa hotellihuoneessani, ja vaikka minulla on absolutistinen sävelkorva ja olen soittanut monta vuotta klarinettia, en ymmärtänyt lauluista sanoja enkä säveltä. Kaikki luikauttelivat menemään turkiksi itämaisella nuotilla värisyttäen, ja aina kun olin varma, että nyt tuli jättipotti, yhdenkään tuomarin tuoli ei kääntynyt.

Tuomarien taso oli huomattavan heikko.

Tänä iltana istun taas sohvalle kylttini ja Tv Mix Voice Special Edition -karkkipussini kanssa. Mainoskatkolla twiittaan Khalifalle ja kysyn, mikä häntä tällä kerralla vaivaa (nainen on ollut monessa lähetyksessä sekaisin kuin käkikello), raaputan nimikkoarpani, osallistun Wow-mittariäänestykseen ja tuhlaan joitakin euroja tekstareihin, jotta suosikkilaulajani pääsisi jatkoon. Eikä pääse kuitenkaan.

Ei ihme, että Teaa pyörryttää tämä kaikki säätäminen. Hän ei edes saa istua sohvalla, vaan joutuu seisomaan kameroiden edessä monta minuuttia.

Olkoot äänet korkeita ja lavat hallussa! Mukavaa perjantaita kotisohville, laulakaa reippaasti mukana, vaikka nuotin vierestä se menee kuitenkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti