sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Toilettipaperia tuunaamassa

Pieni viikonloppuaskartelu silloin tällöin vapauttaa. Kiitos kaikille vessapaperihaasteeseen osallistujille! Koska olin mökillä ja askarteluvälineet jäivät tietenkin kotiin, en päässyt ihan niin kimalleliimaisiin ja upeisiin versioihin kuin olin mielessäni ajatellut. Luonnosteluasteella oli jo kaikenlaista kolmiulotteista vessapaperitornia ja viistomonumenttia, mutta ajattelin sitten kuitenkin pitäytyä ihan perinteisessä ja yksinkertaisessa askartelussa. Ettei tule teille alemmuuskompleksia, taas. Ette kuitenkaan ole ehtineet kertoa terapeutillenne vielä niitä kaikkia entisiäkään.

Olisin askarrellut näitä enemmänkin, ellei mies olisi tullut häiritsemään. Piilotin vessapaperinpalat nopeasti kirjan väliin, sillä ymmärrän, että touhu saattaa näyttää hieman hullulta, ellei ymmärrä luomisen päälle. Harmitti, että kaikki tyhjät rullat menivät takkaan polttopuiksi, sillä niillä työhön olisi saanut aivan uuden ulottuvuuden, Herra Lambi olisi pyörtynyt kateudesta ja palkannut minut sitten nopeasti ylipäälliköksi luovalle osastolleen. 

Olen käyttänyt toteutuksissani taiteilijan vapauksia, joista on turha tulla näppäränä huomauttelemaan. Tiedän kyllä, olen älykäs ja hirvittävän mukava. Vähän pyöreä, mutta hirvittävän mukava.

Tässä aikaansaannokseni, kehukaa vapaasti heti, kun itkultanne ehditte.

Tartu paskaan. Sillä siitä pääsee.

Mixikö Ässä? No six.

2 kommenttia:

  1. Ooohhh, upeita! Erityisesti mieltäni lämmittää tuo "tartu paskaan, sillä siitä pääsee". Olen kade, sinä olet nero! ;D

    VastaaPoista