keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Ilmoitustaulu

Päivitys aamulla 9.2.2012 klo 7.57

Tänään puoleen päivään asti valokiilassa Paha Täti. Jos hän nukkuu onnensa ohi, lukijoista ensin ilmoittautumaan ehtivä pääsee valitsemaan aiheen! Vauhti kiihtyy ja panokset kovenevat. :D

Ässä


Mettäperällä 8.2.2012 klo 11.30

Lupasin lukijoiksi virallisesti ilmoittautuneiden kesken arvonnan, jonka voittaja saa valita tekstin aiheen.

Olen nyt suorittanut hyppytunnillani virallisen arvonnan. (Tein toki myös tuntisuunnitelmia monen viikon edestä.) Kysyin kollegalta numeron 1 - 35, jonka perusteella laskin lukijaluettelosta voittajan. En enää muista, mikä se oli, mutta voittajan muistan: hän on Outi! Onnenpäivä!

Koska aina pitää olla myös varasuunnitelma, minulla on nytkin sellainen. Ellei Outi ilmoittaudu aiheineen tai toiveineen tämän päivän aikana, huomenna pääsee määräilyvallankahvaan Paha Täti. Jee! Tiedän, että olette huisin innoissanne!

Pusuja
Ässältä

Ps. Unohtui: Kyselyn mukaan 67 %:lla vastanneista ei ole minkäänlaisia ongelmia blogisivujen käytettävyydessä. Häikkää on joskus 14 %:lla ja aina 17%:lla. Koska olen huikea matemaatikko, lasken yhteenvedoksi prosentit 67 vs. 31. Onkohan vaivalla muokatulle pohjalle syytä tehdä jotain?

7 kommenttia:

  1. Mun takia ei ainakaan tarvi vaivautua muuttamaan pohjaa, nykyään oon aina puhelimitse lukijana. Työnteko jotenkin rajoittaa koneellaoloa, mutta bussissa on hyvä lukea ja nauraa kanssamatkustajien iloksi.

    VastaaPoista
  2. Olen myöhässä sen akateemisen vartin. Aiheen valinta on ollu vaikeeta, mutta päädyin niinkin kuluneeseen aiheeseen kuin, sauvakävely ja samanlaiset tuulipuvut. Olen varma, että saat siitä jotain aikaan jotain uutta :)

    P.S. Sori mahd. kijotusvirheet, se on tän puhelimen vika. Ei missään nimessä minun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hienoa! Tuulipuvut ovat erittäin lähellä sydäntäni! Ja sauvat. Ihan kaikenlaiset.

      Poista
    2. No niin! Tuli kyllä ainakin erilainen. Ole hyvä, käypä lukemassa!

      Poista
  3. 1. Hö. Miekii oisin tahtonu.
    2. Mikä 2011? Enks mie nyt tajuu vai onko Ässältä tipahtanut vuosi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Höh.
      2. Sä vain katsoit väärin. :D

      Poista
    2. 1. Mie lähetän siulle jotain telepatia-aaltoja, että "keksit itse" kirjoittaa siitä aiheesta, josta mie tahtoisin
      2. :P

      Poista